Obserwatorzy

17 kwietnia 2013

na co komu okulary?!


Przeciwsłoneczne google są dla frajerów! Nie noszę ich i nosić nie będę... Nie dość, że zakrywają moją śliczną buźkę, to jeszcze cały czas trzeba je poprawiać bo zsuwają się z nosa! Koszmar!!! Wolę mrużyć oczy!!! A tak na serio- moje roztargnienie zostawiło bryle na szafce w domu. :) 
Pewnie zaraz posypią się komentarze, że skracam sobie optycznie sylwetkę... Że nie te buty, że nie takie spodnie -a co jeśli ja to lubię? I mnie się podoba? :) Cóż, jestem niska, nie da się ukryć, ale też nie zawsze da się to "zatuszować". W takie dni jak wczorajszy, kiedy trzeba trochę "polatać" po mieście najwygodniejszą opcją są baleriny. Moje pochodzą z najnowszej kolekcji polskiej marki obuwniczej Nessi. W showroomie Nessi znajdziecie także inne wersje kolorystyczne. Moje mają śliczny, zielony kolor i bardzo niski obcas. Wykonane są z miękkiej skóry, dzięki czemu nie czuć ich na nogach, a szycia na pięcie nie "obgryzają" stóp. Po całym dniu nie zrobił mi się ani jeden pęcherz, czy obtarcie. Zatem ogłaszam wszem i wobec: baleriny Nessi to buty idealne!!! 
Połączenie brązu i ciemnej mięty wygląda dla mnie po prostu perfekcyjnie ;) A żeby nie było nudno- uzupełniłam stylizację o kolorową, pamięciową bransoletkę z Kociego Oka i naszyjnik od Bare Monkey.














baleriny Nessi, spodnie no name, marynarka Sheinside, top monashe.pl, bransoletka Kocie Oko, naszyjnik Bare Monkey, paski OASAP i Mohito

10 komentarzy:

  1. Piękna marynarka i butki!:)) świetny outfit;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny strój ,zazdroszczę słoneczka, bo u mnie jest ciepło, ale słońca brak...
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne buty i ciekawy naszyjnik :) Fajne wiosenne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda kolorystyczne połączenie marynarki z bucikami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny naszyjnik :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/04/446-art-blouse-and-leather-leggins.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci w tej marynarce:D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna marynarka!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - zostaw po sobie ślad! :)