Obserwatorzy

15 września 2011

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog.

Witajcie:) 
Czy słyszałyście o ręcznie robionej biżuterii Cattivo? Nie? Więc zapraszam Was na Cattivo'wego fanpage'a.
Znajdziecie tam biżuterię i dodatki (jak szczotki, lusterka, pudełeczka) z masy fimo. Niedługo będziecie mogły spodziewać się kolejnego rozdania - a nagrodą będzie jedna z Cattivo'wych prac. Obserwujcie więc mojego bloga, żeby nie przegapić konkursu. Poniżej prezentuję kilka przykładowych prac.













 
A moje fotki będą kiepskiej jakości, bo robiłam je komórką. Nie miałam naładowanych baterii w aparacie, a tego sweterka jeszcze tu nie było:) 





A na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć co kupiłam mojej przyjaciółce na urodziny.



sweterek- River Island, szarawary-Mohito %

19 komentarzy:

  1. Anonimowy15/9/11

    ha! to dla mnie :D czuję zaszczyt (beczka leci), honor, czuję że mi się piórka podnoszą (nie dam dotknąć!) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Cię wariacie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd jest ten boski sweterek? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niektóre rzeczy wpadły mi naprawdę do gustu.!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweter z pieskiem super! mam podobny :)


    zapraszam na rozdanie z Dash44:
    http://mala-czarna90.blogspot.com/2011/09/giveaway-z-dash44.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżuteria z piórkami - cudna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetna biżuteria. I ładny sweterek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- a jeśli masz ochotę, dodaj mojego bloga do obserwowanych, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również lubie i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent! Ja od jakiegoś czasu mam Ciebie w obserw./ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebiste te rzeczy!sweterek prześliczny:) a z prezentu na pewno będzie ucieszona;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne :D :D
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi!! :)
    I really love your blog !
    I follow you :D
    ... maybe if you want, you could visit my blog too ( I hope you like it ;) )
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę masz bardzo fajny blog!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Imbryczek i te zegary - rewelacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny piesek :)Podoba mi się jego połączenie (tzn bluzki całej :)) ze spodniami. Szkoda, że nie widać dołu spodni
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. omgoodness those teacup earrings are so mignon! and love your sweater also


    FRASSY

    www.befrassy.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nice blog and nice post! come and see mine, please! there is a chanel giveaway!
    you can partecipate!
    kisses
    i wait for you
    Miriamstella

    http://isfashionmypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Love your jumper, very, very cute!

    -Laura x
    http://wrinkleintimevintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. te modelinowe cudeńka są genialne! :) Twoje spodnie też ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - zostaw po sobie ślad! :)