Obserwatorzy

21 września 2011

Coś Pięknego !!

Cześć! :) W dzisiejszej notce chciałabym Wam pokazać jakie perełki możemy znaleźć w internecie - wystarczy troszkę poszperać.
 



Coś Pięknego to sklep internetowy z unikatową, ręcznie robioną biżuterią i drobnymi, magicznymi ozdobami do domu, np. ramkami na zdjęcia. CP istnieje od września 2007 roku i ciągle zaskakuje Nas nowymi pomysłami. Jak sami o sobie piszą: "Coś Pięknego to efekt zamiłowania do błyskotek i koloru różowego. Mamy nadzieję że każda wielbicielka cukierków i innych cudowności znajdzie tu coś dla siebie... :)". Podejrzewam, że niejedna z Nas robiąc zakupy nie potrafiłaby się zdecydować na jeden, konkretny naszyjnik, czy kolczyki. :) A oto przykładowe cośowe-piękności

mój faworyt :)







Możecie także sprawić komuś niespodziankę i podarować mu jeden z czterech kuponów prezentowych. Zachęcam Was również do polubienia ich Facebook'owego fanpage'a, z którego w sposób łatwy i szybki będziecie mogły się dowiedzieć o nowinkach. Osoby, które nie posiadają konta na  Fb, a również chciałby być na bieżąco z nowościami, mogą zapisać się do Newslettera – dzięki temu drogą mailową będą informowane o cośowych-nowościach. 

(wszystkie zdjęcia są własnością  cospieknego.pl)

19 komentarzy:

  1. 2 pierścionek świetny :)
    + Zapraszam do mnie nowa notka . Miło by mi było gdybyś wpadła . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł pierścionka z łapką z Facebooka. Genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. drugi jest świetny! :)
    Pozdrawiam! www.martinees-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. niektóre rzeczy są przecudne i chętnie bym je widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cośowe są śliczne, unikatowe. Najbardziej przypadły mi do gustu ozdoby na szyję:). Miłego wieczoru, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! ;))
    Zapraszam na nowego posta :)
    Reaktywacja!
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację najchętniej przygarnęłabym wszystko a szczególnie ten pierścionek z like.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik rzeczywiście jest fantastyczny !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście j.polski i matematykę oraz j.angielski i WOS :)
    Zapraszam ponownie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam o Politologii lub Dziennikarstwie ;)
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe te pierścionki z pierwszych zdjęć;D Pozdrawiam;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz i wizytę. Własnie takie duże lobię najbardziej W tej stylizacji mam jeszcze większy, tylko nie za bardzo go widać;d http://tajemniczy-ogr.blogspot.com/2011/09/my-hert-run-away.html

    OdpowiedzUsuń
  13. wow!! I love the rings.. are stunning :)
    kISSES!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wieszak na biżuterię cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. hej :P
    jasne że mogę ci pomóc , a więc tak , krok
    1.gdy znajdujesz się w pulpicie nawigacyjnym wciśnij 'Edytuj posty'
    2.Przy górze pisze ' Zamieszczanie postów ; edytuj posty ; EDYTUJ STRONY
    3. wejdź w edytuj strony
    4.Nowa strona
    5. i nadaj tytuł i zawartość :P

    mam nadzieje że pomogłam , starałam się wytłumaczyć jak najjaśniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojeju :)) ile fajny rzeczy :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre rzeczy bardzo fajne ;] Szczególnie folkowe klimaty mnie ostatnio kręcą ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - zostaw po sobie ślad! :)