Obserwatorzy

20 września 2015

10 powodów dla których lubię jesień


Jesień zbliża się wielkimi krokami, a ja wciąż powracam pamięcią do wakacji. Szkoda, że te najcudowniejsze chwile przemijają tak szybko... Nie, nie mam nic do jesieni, nawet jeśli pada deszcz :) Lubię tę porę roku, bo:


1. Z dna szafy mogę wyciągnąć ulubione, ciepłe swetry i zabudowane botki na obcasie.
2. Kocham kolorowe liście! Według mnie dodają zdjęciom pewnego "smaczku".
3. To jedyna pora roku, kiedy piję kakao! Serio :) kiedy indziej mi po prostu nie smakuje :D
4. Ne muszę się martwić, że na paznokciach u stóp pojawił się odprysk.
5. Jeśli mam chłopaka, to mogę się tulić gdzie chcę i kiedy chcę, pod chytrym pretekstem: "Kochanie, zimno mi!". :)
6. Chętniej noszę kolczyki. Nie pytajcie, sama nie wiem czemu.
7. Jesienne spacery są dla mnie mega romantyczne i zbliżają ludzi do siebie.
8. Chusty, chusty i jeszcze raz CHUSTY! 
9. Każdy zły humor można usprawiedliwić jesienną chandrą, choć szczerze mówiąc w nią nie wierzę, ALE.... podobno każde wytłumaczenie jest dobre ;)
10. Mam wtedy więcej czasu na czytanie książek.










sukienka Mohito, koturny Boti, bransoletka Sheinside, zegarek i okulary z szafy Mamy

22 komentarze:

  1. ja też, ja też! + dorzuciłabym jeszcze kawę w torebce (zawsze noszę jakiś ciepły trunek w termokubku) i zawsze jesienią najwięcej eksperymentuję z makijażem - zimą zazwyczaj stosuję jakiś ochronny przed mrozami krem i tusz na rzęsy, latem w ogóle się nie maluję lub w chłodniejsze dni delikatnie tusz, jesienią wracam do ukochanych szminek ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. Sukienka pięknie na Tobie leży i w tych okularach wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm, dobre powody! mimo to nienawidzę jesieni za deszcz, wiatr, zimno, katar, ponure i szare widoki za oknem. kolorowe liście szybko spadają z drzew, potem zostają gołe gałęzie i tylko przerażają swoim wyglądem :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. we wszystkim trzeba znaleźć pozytyw :)

      Usuń
  4. Ja tez kocham jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze w letnim klimacie :) super!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa sprawa z tym kakaem (kakao? odmienia się? :P). Mnie tam smakuje zawsze ;) i masz racje, liście dodają klimatu. Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z ciekawości musiałam sprawdzić :D kakao się nie odmienia :D

      Usuń
  9. Nigdy nie przepadałam za jesienią, ale Twoje argumenty zaczynają mnie przekonywać. Zwłaszcza ten, dotyczący odprysków na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja jesien uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Botki na obcasie to chyba moja ulubiona rzecz na jesień :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz,sukienka idealnie pasuje do koturnów. :)

    zapraszam do mnie,bede wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/biao-czarny-komplet.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie cierpię jesieni, gdyby byla taka, jak pokazują ją na obrazkach czy filmach, to była bym jeszcze w stanie ją zaakceptować, a niestety u nas raczej jest to chlapa, ciapa i deszcz grrrr :/

    Cieszę się, że jednak zdecydowałaś się jeszcze na zestaw typowo letni, ponieważ na większości blogów już gości jesień, czyli szaro,buro i ponuro... jednym slowem deprecha :/
    Świetnie wyglądasz :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka. Uwielbiam sukienki !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. oj 5 powód całkowicie się z tym zgadzam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że przypomniałaś mi o chustach, kolejnym, świetnym argumencie do pokochania jesieni :)
    Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z 7 zgadzam się w 100 procentach :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - zostaw po sobie ślad! :)