Obserwatorzy

10 października 2011

MINX & mirror nails

Witajcie.  
Na wstępie chciałam podziękować wszystkim, którzy klikali w baner La Szafa. :) Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję!! Dzięki Wam mogę teraz podjąć współpracę z tym sklepem. Niedługo będziecie mogły zobaczyć jaki prezent dostałam od LS.
Mam nadzieję, że wciąż będę mogła liczyć na Wasze kliknięcia, bo tym razem będę potrzebowała aż 200 wejść. Portal jest ciekawy, więc mam nadzieję, że nie będzie to "suche" kliknięcie, tylko że trochę poszperacie i znajdziecie coś dla siebie. :)
Pogoda ostatnio nie dopisuje, zdjęcia mają więc kiepską jakość - stąd brak nowych notek. Postanowiłam jednak, że będę na blogu publikować moje artykuły z Uroda i Zdrowie, a właściwie ich części, żeby Wam wszystkiego do końca nie zdradzać.;) Zachęcam do przeczytania!


 


"Nowym trendem są paznokcie, które wyglądają jak lustroNajbardziej pożądane kolory to złoty i srebrny.  Metaliczny połysk jest na tyle uniwersalny, że będzie pasował  zarówno do wieczorowej kreacji, jak i do jeansów ze śmiesznym T-shirtem.  Mimo że oba kolory podbiły serca kobiet na całym świecie wciąż są tak samo trudno dostępne w Polsce."

Jeśli chcesz dowiedzieć się gdzie znaleźć lakier, który stwarza na paznokciach wrażenie lustra zapraszam tu: Paznokcie jak lustro




"Lakier, który zbyt długo schnie, odpryskuje po dwóch dniach, jest nierówno nałożony… każda z Nas kiedyś przez to przechodziła. Lubimy ładnie pachnieć, wyglądać i mieć zadbane dłonie. Nie macie czasu na częste malowanie paznokci i wizyty u kosmetyczki? Zainwestujcie w MINX’y


Są to cieniutkie, elastyczne folie,  które po ogrzaniu suszarką lub lampką bez problemu przyklejają się na paznokciach, nie tworząc niepotrzebnych nierówności. Dzięki temu, że pokryte są od spodu substancją przylepną można je  idealnie dopasować do kształtu płytki paznokciowej."
 
Zobacz więcej wzorów, dowiedz się gdzie dostać naklejki, zapraszam tu: MINX'y

Miłego dnia! :)

4 komentarze:

  1. widziałam tylko te srebrne, które mi się średnio podobały - ale pokazałaś też inne wzory i kurcze się zainteresowałam;p ostatnio paznokcie są moim 'konikiem' ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystko co związane z paznokciami. Jeszcze tych lustrzanych nie widziałam nigdzie, więc dzięki za post wiem czego szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this metallic shine!;)
    Than u for visiting and commenting on my blog.. drop by whenever u wish!:)
    kisses
    Jelena (glamfabchameleon.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się lustrzane paznokcie, ale 140 zł za lakier nie jawi mi jak 'stosunkowo tanio' :D Pzdr, wczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - zostaw po sobie ślad! :)