Obserwatorzy

28 września 2011

Scooby Dooby Doo where are you?

Z lewej strony jest baner La Szafa bardzo Was proszę klikajcie w niego podczas odwiedzin mojego bloga! Potrzebuję 100 wejść z mojego bloga. Będę zobowiązana!!! :)

Uwielbiam Scooby Doo! Jak byłam mała to oglądałam każdy odcinek po 2 razy. :) Teraz mój mały kuzyn ma na niego fazę i często, kiedy się nim zajmuję prosi mnie żebym włączyła mu właśnie tę bajkę. Fajnie tak sobie czasem powspominać i pośpiewać...


Oglądacie teraz swoje ulubione bajki z dzieciństwa? Przyznam się Wam bez bicia, że czasem w TVP1 oglądam Smerfy. ;) Takie ze mnie duże dziecko. Wracając do tematu Scooby'ego...ostatnio kupiłam torbę z jego podobizną. Zrobiła ją dla mnie Daniela z Magic Box. Dziewczyna ma niezwykły talent i robi fenomenalną biżu i dodatki. 




w tle widać moją tablicę korkową, na której powiesiłam ulubione zdjęcia, kolczyki i naszyjniki





Oba lakiery kupiłam na Allegro, od użytkownika rosaris. Muszę przyznać, że jestem zachwycona ich konsystencją-wystarczy pomalować paznokcie 2 razy żeby dokładnie pokryć płytkę paznokcia. Dziś mamy środę, a lakier trzyma się jakby był nakładany wczoraj. Jak najbardziej polecam:)


sweterek, lakiery-allegro, spodnie-prezent, torba-Magic Box, bransolety-primark, chusta-szafa mamy

16 komentarzy:

  1. Genialny szal i bransolety, Scooby Doo już nie oglądam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, mój syn też lubi tego bohatera;))) Kliknęłam ponownie w szafę, pozdrawiam, miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest świetna !!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny szal ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiałam Scooby'ego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że są jeszcze dzieci, które chcą oglądać takie bajki. bo jak czasami oglądam współczesne bajki, to mnie trafia szlag. albo współczesny dubbing! ostatnio leciał w TV Garfield i miałam straszną ochotę obejrzeć, ale jak usłyszała głos podkładany pod tego kota, to od razu wyłączyłam. ja wiem, że Garfield jest z reguły anemicznym kotem, ale lektor miał zero modulacji głosu niezależnie od tego, czy kociak spał, biegł, uciekał, krzyczał na psa...

    a tak w ogóle, to jaram się Muminkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torba;) I też muszę się przyznać że czasem oglądam bajki dla dzieci.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super mankiety :) ja nałogowo mogę Muminki oglądać :D
    a fociłam się w Lasku Bródnowskim :) Polecam na spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygodne, stabilne i rozmiar odpowiada normalnemu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Scoobyego :D
    mogłabym oglądać codziennie :P

    fajne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam takie sam żółty lakier :)))))


    ZAPRASZAM DO SIEBIE

    http://bagatelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne branzoletki, no i ten obledny kolor paznokci.

    wow !

    pozdrawiam Kasia


    P.S. zapraszam na konkurs do wygrania fantastyczna branzoletka (szczegoly na blogu)
    http://aproditeisland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No pewnie! Jestem zaszczycona i dziękuję za propozycję :))) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica za 3zł.:)


    Eh, te buty są bardzo niewygodne i najprawdopodobniej będą na duże imprezy i do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - zostaw po sobie ślad! :)