Obserwatorzy

18 lipca 2011

Pierwsza notka ;)

Mówią, że pierwsze zdanie jest zawsze najtrudniejsze do napisania... Cóż, mam je już za sobą i wcale nie jest mi łatwiej "sklecać" kolejne ;) 
Jestem studentką administracji. Kocham robić zdjęcia! Uwielbiam moją żółtooką kocicę - Tofkę, a w wolnych chwilach zajmuję się tworzeniem biżuterii. 
Nareszcie mam własny blog! Będąc w gimnazjum pisałam bloga przez ponad 2 lata, niestety dostał się w niepowołane ręce i musiałam go skasować. Od tamtego czasu zakładałam jeszcze kilka innych, ale na żadnym nie pisało mi się tak dobrze jak na pierwszym. Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej :) Dłuuugo już myślałam o założeniu bloga, który nie będzie rodzajem pamiętnika, tylko fotorelacji :) 
Zainspirował mnie do tego portal MojeCiuchy.pl na którym zaczęłam prowadzić bloga na temat obowiązujących trendów, modnych inspiracji, dodatków oraz modowych hitów i kitów :) Potem, całkiem przypadkowo, trafiłam na kilka blogów szafiarskich. Dodałam je do ulubionych i regularnie odwiedzałam. Nie jestem szafiarką, jeszcze dużo mi do nich brakuje. Nie podążam ślepo za trendami. Noszę to, co lubię i w czym dobrze się czuję.

A na początek Tofcia.

1 komentarz:

Jeśli już tu jesteś - zostaw po sobie ślad! :)